sobota, 15 września 2012

Przerwa

 Ostatnia przerwa wiązała się z WIELKIM MALOWANIEM mojego pokoju (ma zaledwie 45m2). Trwało to 5dni. Miałam chwile zwątpienia, niechęci i euforii. W pewnym momencie dostałam wsparcie duchowe od kochanej osoby : " Powoli do przodu, cierpliwie i będzie dobrze". I zamiast się spinać przeszłam przez to piekiełko metodycznie. Efekt jest wspaniały! Niedoróbek masa, ale jest czysto i miło. Przy okazji przemeblowałam pokój i ogarnęłam jego nieogarnięcie... Cudowne uczucie :)
 W związku z tym WIELKIM wydarzeniem nie miałam czasu i możliwości robić moje cudeńka. Jednak w przerwie mentalnej, która była niezwykle ważna dla zachowania zdrowych zmysłów zrobiłam kilka maleństw. Dziś prezentuję guzikową i tęczową bransolkę. Ta druga zrobiona z myślą o małej Rozrabiace, jeszcze raz wszystkiego co najlepsze!!!
Mnie się podobają. Mam nadzieję, że Wam też :)









7 komentarzy:

  1. robisz bransoletki na zamówienie ? jeśli tak to ile taka przyjemność kosztuje ? jeśli możesz to pisz na 39695267 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że można :) Z tym nie ma najmniejszego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile kosztuje taka bransoletka?

      Usuń
    2. Około 30zł. :) Wszystkie są wyjątkowe i niepowtarzalne. :)))

      Usuń
    3. troche drogo ale ta z kluczem wiolinowym jest przepiękna

      Usuń
    4. Dzięki! Bransoletki wyglądają niepozornie, ale jest przy nich trochę pracy, a materiały tez kosztują. Jeśli byłabyś zainteresowana napisz na jasinska13@o2.pl coś pomyślimy ;)

      Usuń