niedziela, 12 sierpnia 2012

Woreczkowy świat


   W ostatni weekend odbyły się "Dni Plusk",a wraz z nimi kiermasz na którym wystawiałam moje maleństwa wraz z Ciocią B. Miałyśmy wielką tremę. Do tej pory pokazywałyśmy nasze dzieci tylko w internecie nienarażone na bezpośrednią krytykę. Tym razem wszystko odbyło się w plenerze, a włożyłyśmy w to masę serca, potu, krwi i funduszy. Następne parę postów będzie pokazywało co można było u mnie kupić. Zaznaczam, że jeśli jakaś idea się spodoba proszę śmiało się ze mną kontaktować, a zrobię coś specjalnie dla WAS!! 
   Dziś przedstawię Wam moje woreczki. Są (jak na razie 3 rodzaje) I- zapachowe, II- na spineczki, III- niezbędnik torbowy. Ich historia jest krótka lecz ciekawa. 
   Pomysł poddała mi szwagierka. Miała wieczny problem w co pakować spineczki i gumeczki jej 4letniej córki. Pomyślała, ze skoro szyję to może uszyłabym taki "woreczek na spineczki". Uszyłam, spodobał się! Ba! Stał się przebojem przedszkola, a bratanica uwielbia swój woreczek. Szwagierka zadowolona podsunęła pomysł na pozostałe. I tak oto stworzyłam moje pierwsze woreczki.


I -zapachowe, pachną lawendą lub różą. Oba kwiaty mają właściwości uspokajające, lawenda zaś ze względu na dużą zawartość olejków eterycznych działa też antymolowo i antyseptycznie. Jeśli włożysz do szafki z bielizną pościelową taki woreczek pościel przesiąknie tym pięknym zapachem.

II-na spineczki (tu dla Igasi) z rowerkiem i dzwoneczkiem.




III- niezbędnik torbowy, każda kobieta wie jak ciężko jest znaleźć w torebce plastry, chusteczki lub inne niezbędne nam artykuły pierwszej potrzeby. Taki woreczek jest łatwy do znalezienia, a zarazem ozdobny. Nikt nie domyśli się co w nim możesz mieć ;)





Jeśli ktoś chciałby nabyć takie woreczki nie ma problemu, tylko proszę o maila na adres jasinska13@o2.pl.

2 komentarze:

  1. super! niestety, moje zapachowe woreczki do szuflad (i w wersji mini do torebki! polecam :)) są albo kupne albo ze starej pończochy... :( ale woreczek na drobiazgi do torebki to bardzo dobry pomysł! szczególnie jak się czesto zmienia torebki ;P może zrobisz taki worek na drobiazgi do torebki z wszytą kieszonką zapachową...? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sugestia godna uwagi :) Trzeba przemyśleć i wcielić w życie ... już nawet to widzę:)

      Usuń