środa, 3 lipca 2013

RockendroLove

W ostatnim czasie siedziałam dużo nad nowymi pomysłami. Kleiłam i wiązałam. Raz wychodziło innym razem nie. Za każdym razem są to perełki. Mniej lub bardziej dla mnie ulubione, ale zawsze znajdują amatora. I o to chodzi. Sama nie noszę za wiele biżuterii. Ale lubię bardzo ją tworzyć. Rozkminiać jakie faktury, kolory, materiały połączyć ze sobą. Trochę jak pisanie piosenki tylko, że ja nie mam głowy do gładkich połączeń wyrazów, ja widzę i łączę.
A propos tekstów i rock&rolla właśnie zaczyna się Open'er. Dlatego zamieszczam propozycję w tym klimacie będzie miłośnie i muzycznie :)

 Laf- piryt i ten cudaczny fioletowy kamyk z elementem srebrnym
 Muza- cudaczny fioletowy kamyk z elementami srebrnymi 


A tu macie dawkę pięknej muzyki( wkręca się )  polecam gorąco :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz