środa, 20 czerwca 2012

Odgrzewane są najlepsze

Ostatnio nie mam czasu żeby dokończyć moje projekty, a aktualnie jest kilka w toku. 
  • Zaliczenie z fotografii w postaci reportażu z konkursu makijażystek. 
  • Pudełka w decupage'u.
  • Malowanie szafy.
  • Bransoletki.
  • itd...
Zapisałam, to będziecie mnie gonić do realizacji. Ale powoli... Obecnie zajmuję się dwoma urzekającymi przystojniakami więc jak już się ogarnę logistycznie ruszam do boju! 
Żeby pokazać się troszkę z lepszej strony dziś wrzucam moje ulubione ujęcia osób, które są mi bliskie w taki lub inny sposób (oczywiście mojego autorstwa)...



Adam

Tusio


Martynka
Anna  




Mam nadzieję, że Wam też się podobają...

 

3 komentarze:

  1. A ja?!!!
    Dobrze, że chociaż Młody się załapał uffff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę miała ujęcie magiczne, cudne i wspaniałe to wrzucę :D

      Usuń